Friday, 19 July 2013

My Projects+Hanging around w/ my best friend+Now You See Me+Zumba

Heips!
  Mä nyt yritän, siis tosiaankin yritän saada aikaseks jotain joka viikko ainakin. Katotaa kuin hyvin mä nyt onnistun. Ideoita löytyy, muttei vaa motivaatiota kirjottaa...

  Voisin kertoo ensi kahesta mun uudesta projektistani. Alotin kesäloman alussa palapelin kokoamisen. Mä päätin, et tällä kertaa en luovuta. Mä yleensä alotan palapelin, teen ne raamit, onnistun tekee sitä ihan pikkasen eteenpäin, kunnes jään jumiin johonkin ja luovutan. Nyt ei sit saa käydä niin. Mä haluan saada tän valmiiks ja sit voin liimata sen, kehystää ja selittää joskus ikivanhana lapsenlapsilleni, että katsokaapas, tässä on mummin ensimmäinen valmiiksi koottu palapeli. Paitsi että en oo tehny sitä ite, koska Miri autto mua ku se oli meil juhannuksena. Mä en saa alotettuu ja lopetettuu mitään ite. 

   Nii ja Miri, jos/kun luet tätä, niin ihan tiedokses, että mä en oo jatkanu sitä muutakun ihan ihan vähän siitä mihi se juhannuksena jäi.
  Toinen mun mahtava projektini on se, että mä oon just alottanu kirjottaa taas tarinaa. Ne ketkä tuntee mut, tietää et mä kirjotan mielelläni tarinoita. Päätin kokeilla jotain muuta, ja alotin sit kauhutarinan. Jos siit tulee hyvä, ni voin vaiks postata sen. En lupaa mitään! Kauhutarinaan on hankala saada se oikee tunnelma. Juonen keksi alunperin Miri (kiitti muuten). Miri on aina ollu mun oikolukija ja se on varmaa lukenu kaikki nekin tarinat mist kukaan muu ei ees tiiä. En oikeen tykkää esitellä tarinoitani kellekkää, tulee ihan outo olo. Mut Miri osaa olla kannustava ja ehdottaa jatkoi tai muutoksii. 

   Tänään olin siis Mirin kaa (ei mikään suuri yllätys). Ensi haettii leffaliput (siitä vähä myöhemmin), kävästiin glas ohlsonilla (kai se noin kirjotetaa xD) ja lopuks kävästiin sitten kahvilla. Mä siis niin tykkään Kauppahallin Sinisest Junast. Siel vois toki tehä parannuksii et sinne tulis viel enemmä juna-fiilis. Mitäs me Mirin kaa puhuttii...sellast tsuku-tsuku musiikist ja et niist ikkunoist näkyis joku maisema...Mut se on silti. Ja varsinki ku mä tykkään matkustaa junalla. 


  Now You See Me...AMAZING!!! Niin hyvä. Jos joku suunnittelee menevänsä kattomaan sen, menkää ihmeessä ja jos ei suunnittele, ni alappas suunnittelemaan. Se on oikeesti ihan sairaan hyvä ja mä en ois ikinä arvannu sitä päätyyppii koko jupakas. Ja ne taikatemput...Jokainen joka osaa tehdä tollasii taikatemppuja (siis ei tartte pankkii ryöstää, se on jo vähä extreme, tarkotan korttitemppui ja hypnoosii yms. yms.) vetää mua puoleensa ku magneetti. Mä en vois olla yhtään enemmän haltioissani taikatempuista, voisin kattella niit koko päivän. Nii et jos osaat tehä mahtavii taikatemppui ja etit seuraa, call me ;) Voit opettaa mullekkin ehkä jottain (ja mä puhun taikatempuist, kaikille kaksimielisesti ajatteleville ja pervoille).
  Ja mikä ihme toi suomennos on? Miten kääntäjät saa käänettyä Now You See Me:stä Suuren Puhalluksen? En oikeen ymmärtäny tätä suomennosta, vaiks katoin leffanki. Jos joku on selvittäny tän, ni voit jakaa sen mun kanssa, koska mä oon oikeesti ihan pihalla.

   Okei, mä oon tehny samaa zumbarutiinii siit lähtien ku mä sen löysin. Se on löytyy youtube:st, etten varmaa oo ainut ku tekee sitä. Mä vannon, et jos se joskus poistetaan eikä sitä enää laiteta uudestaan, mä en tiiä mitä teen. Mä oon ollu aina sellanen ihminen, et mä kiinnostun jostain urheilulajista, teen sitä jonkun aikaa, sit se ei ookkaa enää hauskaa ja lopetan. Sit sen jälkeen mul on kauhee ongelma, ku en tiiä miten mä enää urheilen. Mä en tykkää lenkkeillä, mul on todella huono juoksukunto. Siis kyl mä pakosta juoksen, mut mä en oo todellakaan vapaaehtosesti lähös lenkil, ellen mä sit ihan oikeesti oo tehny minkäänlaista urheilua tooooodella pitkään aikaan. Mä varmaan pystyisin juoksemaa ihan ok, jos mul ei ois kauheit ongelmii hengittämisen kaa. En vaa jotenki osaa rytmittää sitä oikein ja sit se on vaa kauhee katastrofi koko lenkkeily. 
Nyt mä oon ihan hurahtanu tähän zumbaan. Se on hauskaa, saa hikoilla ihan kunnolla, kunto nousee, ylimääräset kilot lähtee (juu, kyllä mullakin on vähän ekstraa, joist haluisin päästä eroon vaikka olenkin nuori) ja mä en oo vieläkään kyllästyny. Yay me!


  Ei tässä muuta. Nauttikaa kesäilloista. 

   Until next time, take care!

  -Silvia

1 comment:

  1. i've read many good reviews about now you see me! i have to wait til it's out on dvd to watch it. ;)

    <3, Mimi
    http://whatmimiwrites.blogspot.com/

    ReplyDelete