Monday, 8 July 2013

Summer Holiday...So Far

  Heips!

  Ääh...näitten postausten alottaminen on aina yhtä hankalaa. Aattelin vaa kertoo pikasesti mikä on meininki. 


  Alotetaan ihan kesäloman alusta. Sain hyvän todistuksen, ysii ja kymppii. Voin olla ylpee ittestäni =) 

Hain Turun Luostarivuoren lukioon ja 14.6. sainki hyväksymiskirjeen. 
Mut löytää sit sieltä syksyl koulujen alettuu, jos sattuu kaipailemaa.
 Oon aika innoissani. Siin ku oli ne kurssivalinnat ni mä olin ihan haltioissani. 
Niin siistii! 
Ja kiusasin heti saman päivän isoveljeeni ku halusin käydä läpi meijän kirjalistan. 
Sil on samoin kirjoi ku meil, ei kaikki tiettykää ku se on eri lukios. 
Nyt ne kirjat on sit tos kirjahyllys oottamas syksyy.


                            

  Juu, elikkäs en saanu kesätöitä. Pääsin haastatteluun asti mut siihen se sit jäiki. Päätin siin sitten et mä käyn ensiapukurssin ja teen hygieniapassin. Googletin sit niit ja totesin et joutuisin maksamaa 96 euroo ensiapukurssist ja 40 hygieniapassikokeest. En oo kumpaakaan ilmottautunu, etten sit tiiä teenkö niit lainkaa. Kai mä ton hygieniapassin jossain välis ennen seuraavaa kesätyönhakuu, ku se ois aika kiva. Varsinki ku sitä tarvitaan melkee kaikis ravintola-alan hommis. Mut toi ensiapukurssiki ois tosi siisti. Toi hinta kyl vähä yllätti. Kattoo nyt mitä saan aikaseks.

 

  Koko kesäkuun oon ollu kotoo ja tehny tääl kaikkee. Mä oon aika innokkaan viherpeukalon omistaja. Puutarhassa on hääränny. Samoin vähä siivonnu ja kokkaillu. Mä haluisin kokeilla kaikkii erilaisii reseptejä, mut ei mul oo sellasii rahoi et voin vaan mennä joka päivä ostaa kasa ruokatarvikkei enkä mä viitti aina äitil sanoo, et hei viittiiks mennä hakee sitä ja tota ja tätä...


  Mirii en oo nähny nii paljo ku haluisin. Me ei olla viel kertaakaa pyöräilty toistemme luo! Not good. Mut täs on puolet kesäst viel jäljel. Rannallakaa en oo ollu. Hyvänen aika sentää. Tietty siin on se, et mä en paljoo ihmisii tunne omast kotikaupungist, ku oon aina käyny Turus kouluu. Vähä hankala soittaa jollekin, et hei viittiks tulla tänne rannal...Mut kyl me sit Mirin kaa mennää kunhan se nyt ilmestyis tänne.

  
  Parit leffatki on tullu nähtyy. Mitäs me nyt Mirin kaa ollaan nähty?  After Earth ja The Lone Ranger. Molemmat ihan sairaan hyviin, varsinki toi The Lone Ranger. Se kannattaa mennä kattoo. Me suunniteltii et me mentäis kattoo viel joku leffa, en vaa muista sen nimee. Mut siin oli joku taikatemppipankkiryöstöhomma. Se vaikutti ihan mielenkiintoselt. 





  Ja mul on viel ihan todella, todella siistii kerrottavaa. Hankin tänään kauan toivomani tokan korvareiän oikeeseen korvaani! Se ei ees sattunu niin kauheest. Ja se on aika hyvin sanottu multa, jolla mikä tahansa juttu sattuu. Mut se nainen ku se laitto oli tosi tosi mukava. Sain siis ajan varattuu Myllyn Sokoksen hoitolast. Mut joo, se korvis vaa laitettii paikoillee ja sit se punotti ja sattus vähä aikaa sen jälkee mut nyt se on iha kunnossa. Seuraavat kuusviikkoo täytyy vaa hoitaa ja pyöritellä sitä, ettei se tulehdu tai umpeudu tai mitää sellast. Mut mä oon toivonu tätä vähintää puol vuotta ja nyt mä sen sit sain!! Soooo coool!!


Jeps, that's it. En oo paljoo saanu aikaseks. Ehkä me mennää jonnekkin automatkal Suomen rajojen sisäl tai jottai, ei olla puhuttu viel mitää sellast, mut aina voi toivoo. Jos jottai tapahtuu, ni toivottavasti saan siit kirjotettuu teil. 

Until next time, take care!
-Silvia 

No comments:

Post a Comment